Doop
In onze kerk dopen we kleine kinderen. Maar ook wie niet als kind gedoopt is, kan in onze gemeente gedoopt worden. Als je na wilt denken over de doop van je kind of over je eigen doop, laat dat  weten. Je wordt uitnodigd voor één of meerdere gesprekken

Huwelijk
Als je in de kerk wilt trouwen oftewel je huwelijk in onze kerk wilt laten inzegenen, neem dan contact op.

De dominee vertelt je de mogelijkheden om deze dienst voor te bereiden op de manier die je partner en jij graag willen. Natuurlijk kan niet alles in de kerk, maar er kan vaak wel veel. Nodig is dat je er zelf achter staat en dat je bereid bent je erin te verdiepen wat een relatie te maken heeft met christelijk geloof. Ook als je partner moslim, hindoe of bewust ongelovig is, laat ons je helpen je te oriënteren! We kunnen je veel teleurstelling besparen en je op weg helpen om met verschillen goed om te gaan, zodat je er beiden rijker van wordt en bewust met jullie beider geloofsovertuiging kunt leven.

Rouw- of gedachtenisdienst bij begrafenis of crematie
De rouw- of gedachtenisdienst van uw naaste kan zowel in de aula als in de kerk gehouden worden. In de kerk is de dienst minder aan een beperkte tijd gebonden dan in de aula.

Als u voor uzelf weet dat u graag een kerkelijke begrafenis wilt, laat dit aan uw nabestaanden weten. Leg bijvoorbeeld een briefje bij uw belangrijke papieren met uw wensen. Dan is het voor hen duidelijk wat uw wensen zijn.

Wilt u hier graag eens met iemand over spreken, bel één van de voorgangers.

Voedselbank
Iedere week zamelen we voedsel in voor de voedselbank. In de Pelgrim staat een bak klaar waarin u houdbaar voedsel kunt doen.
Er is vooral behoefte aan eiwitrijke producten zoals vis en vlees in blik, peulvruchten, noten, houdbare melk, zilvervliesrijst en zonnebloem. Maar ook andere levensmiddelen en producten voor persoonlijke verzorging of voor schoonmaak zijn van harte welkom. Graag geen producten in glas omdat dat bij vervoer kan breken.

Privacy verklaring
Voor de privacy verklaring, druk op deze link.

.

Kerkdienst De Pelgrim