Collecte Collecte

Uw bijdrage aan de collecten is van groot belang voor de Protestantse gemeente Leiden en daarmee ook voor onze wijkgemeente Leiden Zuidwest.
Tijdens de diensten wordt er niet meer met de collectezakken rond gegaan, maar u kunt op de volgende manieren aan de collecten bijdragen:
- via de Appostel app
- door het overmaken van een bedrag via uw bankrekening.

De Appostel app kunt u downloaden via de Google Play of de Apple App Store.
Als u deze app wilt gebruiken moet u een account aanmaken. Hoe dat moet kunt u zien op de site https://appostel.nl in de video “Installeer Appostel”. Als gemeente kiest u “Prot. Gem. Leiden”.
Voordat u de app gebruikt voor uw bijdrage aan de collecte kunt u het saldo (tegoed) opwaarderen via iDEAL (klik op het saldo, linksboven op beginscherm). Daarna kunt u van dit tegoed uw bijdrage aan de collecten doen door achtereenvolgens aan te klikken:
“Geef aan collecte of doel”
“Collecte Leiden Zuidwest”
“Gift”
Bedragen invullen en “Volgende”
“Gift doen”

U kunt ook uw bijdrage overmaken naar NL71 INGB 0678 6510 94 t.n.v. de Protestantse gemeente te Leiden onder vermelding van de datum van de dienst en de naam van de wijkgemeente Leiden Zuidwest. Het bedrag dat u overmaakt wordt dan evenredig verdeeld over de drie doelen die in de kerkdienst zijn genoemd.

Kerkdienst De Pelgrim
datum en tijdstip 21-04-2024 om 10.00 uur