Kliederkerk Kliederkerk
Zoals u eerder gehoord hebt hadden wij zondag 17 maart onze eerste bijeenkomst van de Kliederkerk in De Verdieping.Best spannend.Zouden er kinderen en volwassenen komen?
Men moest zich opgeven en dat leek eerst niet op veel opgaves, maar in de laatste week kwamen er nog aardig wat opgaves bij.
Zo waren we op 17 maart met 14 kinderen en een flink aantal ouders en helpers in totaal met zeker 30 mensen bij elkaar in De Verdieping.
Ds. Mirjam Buitenwerf hield eerst een inleidend gesprekje en daarna een korte film over de intocht van Jezus.
Toen, na wat uitleg, aan de slag om een Palmpasenstok te maken.
Een prachtig gezicht al die kinderen en ouders die fanatiek bezig waren.
Voor ons als organisatie natuurlijk een feestelijk gebeuren. We gaan zeker door met het houden van Kliederkerk bijeenkomsten.
De volgende keer kan ik u aanraden ook te komen. Het is echt niet alleen voor kinderen. Ook de volwassenen worden niet vergeten. Wanneer we weer een Kliederkerk hebben wordt nog overlegd. U hoort van ons.
Het Kliederkerk team

Kerkdienst de Pelgrim