dinsdag 7 mei 2024

14.30 uur  - 16.00 uur
Locatie:
 De Pelgrim

We zijn heel blij dat we Pieter den Dekker uit Haagwijk, bereid hebben gevonden om te komen vertellen over zijn mooie en boeiende  werk in Haagwijk. Sinds een half jaar is hij werkzaam  als Geestelijk Verzorger in dit huis in onze wijk.  Op zondag  5 mei gaat hij bij ons voor en op 7 mei is er dus de gelegenheid om verder met hem kennis te maken.  Iedereen is van harte welkom!  En neem  gerust iemand mee als u dat gezellig vindt. We beginnen om 14.30 uur ( tot ongeveer 16.00 uur). En er is uiteraard koffie en thee en gelegenheid om elkaar te spreken.
Mede namens Mieke Couwenberg en Wim van Hove,
Jorine de Klerk